GPS система MapOn для громадського транспорту

Використання системи моніторингу в громадському транспорті

Маршрутний громадський транспорт в будь-якій формі своєї організації однозначно вимагає коштів підвищеного контролю витрат палива і контролю за перебігом своєї автотехніки. Важливим питанням залишається оцінка витрат ресурсу як для автобуса великої місткості, так і для стандартного маршрутного таксі, а саме відстеження кількості рейсів за добу, виявлення з’їздів з маршруту, проходження контрольних точок (зупинок), попередня оцінка пасажиропотоку.

Це питання можна назавжди вирішити за допомогою системи GPS-моніторингу автотранспорту, яка буде корисною власнику автопідприємства будь-якої форми власності. Програмне забезпечення системи моніторингу автотранспорту дозволяє створити на векторній карті будь-яку кількість контрольних зон, проходження через які буде фіксуватися системою в автоматичному режимі. Стеження за автобусом в реальному часі дозволить диспетчеру оперативно реагувати на яка складається у маршруті ситуацію.

Відстежити реальне місце розташування автобуса на маршруті, швидкість його руху, кількість і тривалість зупинок, а також залишок палива в баку можна за допомогою GPS-трекера, встановленого на автобусі. Функціональні можливості програми-клієнта системи gprs контроль автотранспорту дозволяє перетворити типовий маршрут громадського транспорту в географічну зону, що дозволить в автоматичному режимі контролювати всі несанкціоновані відхилення від маршруту або простої, з фіксацією часу моменту настання і тривалості такої події.

Найвимогливіший автовласник зможе задовольнити свої інтереси за допомогою GPS-трекера, який має сім додаткових каналів для підключення будь-якого цифрового або аналогового обладнання для відстеження різних подій, також це можуть бути датчики кількості відкриття дверей або датчики оцінки пасажиропотоку. Програмне забезпечення системи GPS контролю автотранспорту дає можливість отримати і аналізувати до двох десятків звітів по руху автотранспорту, на якому встановлений трекер і інформаційні датчики. Інформація про рух транспортного засобу по днях, загальному пробігу, швидкісному режиму з фіксацією перевищення ліміту швидкості, відвідування контрольних зон і моменту виїзду з них, стан і моменти спрацювання датчиків, витрата палива по днях, середньодобова витрата, обсяги заправки і зливу з прив’язкою до часу і місця може бути отримана в друкованому варіанті для подальшого аналізу.

Впровадження системи супутникового моніторингу автотранспорту на підприємстві в сфері громадського транспорту дає в підсумку від 10 до 30% економії витрат на паливі і пробігу, дозволяє підвищити виконавську дисципліну водіїв і поліпшити якість обслуговування пасажирів за рахунок швидкої оптимізації пасажиропотоку.