Ефективний контроль витрат палива автомобіля

Навіщо потрібен облік і контроль витрат на бензин? Які перспективи у цій марній війні з водіями, які і так не зовсім задоволені окладами? Ці та подібні до них питання час від часу ставить перед собою кожен керівник, що працює в транспортному підприємстві. І, найчастіше, відповісти на них обіцяє собі в недалекому майбутньому.

Виявляється, можна вирішити одвічну проблему зливів / штрафів / некоректних звітів та інших наріжних каменів автотранспортного бізнесу швидко, кардинально і відносно безболісно! Як? запитаєте ви? – За допомогою сучасних автоматизованих систем контролю палива «MapOn».

Проблема

Кращий аргумент на користь впроваджувальної технічної новинки – думка кінцевих користувачів, які вже випробували її самостійно. У нашому випадку, це думка керівників великих автотранспортних підприємств, що містять парк великовантажної і спецтехніки з різною витратою палива. Як виявилося, що впровадження автоматизованих систем контролю витрат дизельного палива і бензину дозволяє досягти економії паливного ресурсу від 25% до 45% (в залежності від виду технічного засобу).

Особливо гостро, як виявилося, проблема виглядає в випадках з водіями-далекобійниками, де злив 500-1000 л пального за рейс на одиницю техніки – звичайне явище. На жаль, показання встановлених тахографів, місія яких – відображати реальні дані про витрату палива, далеко не завжди приносить потрібний результат. Дані часто відображаються некоректно, а водії при цьому як і раніше примудряються приписувати кілометраж і підкручувати спідометри. Чеки, які привозили ними, найчастіше різняться з показаннями тахографів, що пояснюється перевантаженням, пробками, дорогами в гору і ін.

Введення паливних карт також виявляється безперспективним, оскільки водій без праці знаходить спільну мову з оператором АЗС, який, пробиваючи чек на 200 л, реально заливає в бак 100 л. І варіантів тут, як правило, виявляється більше, ніж реально працюючих ідей в голові керівника підприємства.

Рішення

У цій, здавалося б, тупикової ситуації дійсно незамінними виявляються автоматизовані системи палива MapOn, які:

  • дозволяють організувати чітке унормування палива на підприємстві;
  • дати об’єктивне уявлення про витрату палива, шляхом підключення спеціальних датчиків контролю;
  • контролювати процес заправки палива в усіх без винятку АЗС на шляху проходження автотранспорту;
  • провести автоматичну звірку даних по чеку водія з даними підприємства, на АЗС якого заправлявся автомобіль;
  • дозволяють відстежувати рівень палива в будь-якій точці країни, як в Україні, так і за кордоном.

Результати пробного тестування систем автоматичного контролю палива MapOn продемонстрували переконливі переваги такого підходу. Зливи повністю припиняються, продуктивність робіт зростає, а на одиницю великовантажної техніки, що інтенсивно використовується протягом місяця, обсяг споживання пального знижується в середньому на 1000 л!

Додайте до цього жорсткий контроль часу, що витрачається, пробігу автотранспортної одиниці, контроль маршруту слідування і режимів роботи двигуна і питання про доцільність впровадження автоматизованих систем контролю палива стане очевидний.